»Najeli bomo posojilo za 900 milijonov evrov za gradnjo vseh prog, ki ne bodo sofinancirane s sredstvi EU-ja, torej lokalnih in regionalnih, ki niso na (jedrnih evropskih, op. STA) koridorjih.«
»Opredelili smo tri glavne možnosti, in sicer financiranje z nepovratnimi sredstvi, ki bi jih zagotovile države članice; s posojilom, ki ga bo z zadolžitvijo na finančnih trgih krila Unija; ali posojilo, krito z denarnimi sredstvi iz zamrznjenih ruskih sredstev.«
»Namesto dragega projekta, ki bo vodil v še več cestnega prometa, bi bilo treba sredstva usmeriti v ureditev železniške infrastrukture...«
»Glavnina je usmerjena v izvedbo projektov prenove železniške infrastrukture, kot so nadgradnja proge Ljubljana–Jesenice in Ljubljana–Divača ter nadgradnja železniške postaje Grosuplje.«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Na delovni dan naredimo povprečno 12 metrov betonske obloge. Skupno je 121 takšnih korakov, da pridemo na drugo stran predora, nato pa sledi namestitev strojne opreme in elementov zgornjega sloja železniške proge.«
»Gradnja železniške proge je v interesu Republike Slovenije. Luka Koper ima namreč možnost velikega zalednega skladišča v Beltincih in ta povezava bi pomenila korak naprej tudi v razvoju Luke Koper.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju